Thursday, August 4, 2011

ITS RAMADHAN!
waa.sgt teruja.sbb baru je abes ganti puasa da kene puasa balek.haha.
(pengajaran kepada diri sendiri)
sgt menguji kesabaran ye bile berjalan kaki slma 20mins everyday nk g klas.
tapi biasa lah bila puasa nh, dugaan pon byk. tapi kene la byk sabar. msti ade jln penyelesaiannya. sbb Allah xkan uji umat-Nya melebihi kemampuan seseorg itu.kan.
aku bersyukur la jgk bulan2 puasa nh sebab setakat nih, aku masih belum terjerumus kedalam kancah godaan bazar ramadhan.sbb aku masih beli keperluan berbuka je. klau x puasa2 b4 diz mmg penuh la tgn aku ngan beg plastik.pastu membazir.x elok.
x sabar nk balek weekend nh.sbb nk puasa kat rumah dgn family.tpi bile balek every weekend mmg kopak la aku kan.huhu.(air mata darah)
ni pon kire salah satu dugaan nh.haha.must bear with it.
test2.quiz2, termpaper pon hampir smpai ke kemuncaknye.FINAL.woot2.cuak kot.haha.
all the best lah anem oii.haha.
maid maiden.maid maiden.bile nk kuar saturday?? eager gle nk bace nh!!!!!
hahahaha.notes lecture pon x abes2 bace ade hati nk bace komik.boo~
haha.mmg aku mlyn diri sndiri y gila.almaklumlah.x ckop oksigen smpai ke kpala.
adios je lah dulu ye.assalamualaikum.

p/s: need to see a counselor bertauliah.a really gigantic problema a girl can have.

No comments:

Post a Comment