Wednesday, July 20, 2011

sakit

woahh.skali lagi lappy aku menjadi ladang ternak virus.
x ckop2 aku ternak kambing n lembu kat tepi rumah, 
virus pon aku ternak.tpi dlm lappy la.
bkn virus penyakit yang kotor2 tu ye.haha.
boleh plak aku gelak.padahal aku rse sgt tensi.grrrr.
tpi slh aku jgak.dok download mcm2.bkak itu ini.
haa.kan da kene. pengajaran.huhu.
skg nh aku dah mati akal.mne taknye.
bnde paling penting dlm idop tu.haha.
aku da rase mcm katak bawah tempurung.
kalau x msti aku da lame menapak kat fb 
dari pagi, petang, smpaila ke malam.haha.
boleh borak ngan kawan2, stalk kawan2.
oppss.terlebih sudah.hehe. 
duk umah tyme cuti nh mmg xbes coz sorg2.
ade kucing pon asik mood swing je.mnyampah betul.
sikit2 nk marah.naseb baek comel.
boboy~

p/s: ya.aku jeles.sangat2. =_=' (siapa bm??)

No comments:

Post a Comment