Tuesday, April 19, 2011

mood final : nak balek umah

>24 hrs lagi aku akn memegang pen smbil belek2 paper MIC159.hahaha.aku x sabar nk menunggu saat tuh.bknnye aku da kebuloq sgt nk jwb exam, tp sbb aku da x saba nk balek umh!!! jom. haha.wish me luck final nh ye :)
even aku akn jwb paper final cam bese2 je.haha.give me a break lah weyh.asik test+quiz je.so bile final darah gemuruh x berapa nk mencanak.da.kah3.sori.aku mg cmni.tipikal aku ialah buat keje dgn smbil lewa.sambil je.haha.
so, spe ad cite2 bes2, esp cite antu meh la derma kat aku.haha.xdela aku buang mase kat umh sapu smpah+baso baju an.haha.(abesla klau mak aku bace)
seb bek source k-pop pon cuti sme ngan aku gak.haha.bersedialah anda!! haha.
ok.da kol 3.jom2.tdo.haha.
y penting aku nak stay up mlm nh mlm esok n mlm2 sterus'y.haha.ni lagi satu tipikal aku, study last minute.da x bole nk ubah da.sori lagi skali.
p/s : mnta2 djauhkan dri maksiat.insya-Allah.

No comments:

Post a Comment