Sunday, April 3, 2011

majimak...

(T_T) wuwuwu~~ ptg nih aku sgt emo. (hahaha.sgt memalukan) bkn sbb pms o tali selipar jamban aku putus seblah, tp sebab aku baru je lepas menonton yongseo couple episode last. Sedeyh gle. Even ad certain2 part y best da kene potong ngan mbc. Xtawla ape mslh dyorg. Y penting aku still dpt tgok memorable moments dyorg y really touching. Even aku tgok vdeo dgn raw subs, is okay. Still layan. Air mate pon x henti2 meleleh. Seb bek tgok sorg. haha. Aku sgt emo smpai bile aku dgr banmal song dyorg pon aku boleh rse sedeyh. Haha. Nta pape je kan aku nh. padahal lab repot y mlmbak tux de satu pon y 100% siap. Sume rompong2.haha. ahh. persetankan lab repot. mari kita study bcm.baru terinagt esok ade test.huhu.


Ps: teringin nk jumpa boboy sgt2 even dlm mimpi….

No comments:

Post a Comment