Monday, August 2, 2010

[senawang dan kami]

haha.gle pny decision.xpena2 ak naek bas sndri tbe2 ayh suro g snawang sndri n jmpe dy kt sna.seb bek la cik pasarmalam sudi tmankan aku y xtaw pape psl naek bas nh.lbey kurg jam 12.30 pm aku dan cik pasarmalam tlah b'siap cun2 utk mmulakan p'jlnn kami y smemang'y tlh kami duga onak dan duri y bkal kmi tmpuh.nombor pkcik teksi ku dail.tut...tut...pkck D x agkt fon.ak kol pkck laen.seb bek dy agkt."pakcik ad kt knduri nh".aduh.knduri la plak.rum8 pngarah y ksiankan aku bg no pkcik M.ak kol.jwpn y sma."pkcik ad kt knduri nh".hari nh knduri 1 m'sia ke?.dgn mka y ktat ak pg ke bilik cik psrmalam.dan cik psrmalam pon bg no txi cnter.alhmdulilah b'jaya gak ak m'dptkn tksi.congrats utk aku.haha.stiba'y di stesen pilah, kami [aku&cik pasarmalam] tros beli tiket ke seremban dan sehelai pau sedap stiap sorg.[lapa.aku x brekfas].bru je ak b'niat nk  m'cekik, selembar bas merah itam pon tba.dgn pntas spt superman, kami mmnjat tgga bas.ummak ai.padat & mampat.kami t'pksa b'diri.smken lme smken rmi y naek.ak tensen.seb bek cik pasarmalam da dpt seat dan mnawarkan riba'y utk ak duduk.apa lagi.rezeki jgn dtolak.kami pon m'luarkan bku msg2.nk study la kunun'y.esok test mikrob beb.haha.tdk semena2.bas brhnti.sgrombolan mamat E [endon] mnapakkn dri msg2 di perut bas.m'allah.bau xbley wngi lg ke.ak tgok cik pasarmalam tlah mnutop idong'y dgn tdg.sudahla buat freeshow dpn org.laen kali pkaila suar tu bwh lutut.bya nmpk sume.ilg ilmu aku.1 jam kami brada lam keadaan y mrimaskan dan akhir'y b'jaya mnapakkan kaki d T1.haha.sprti m'nyertai jngle race, kami b'lari2 anak ke kaunter tket utk mmbeli tket bas ke snwg.spntas kilat kami naek bas.sesungguh'y kami xtaw dmana arah tujuan sbnr kami.sbgi iklan, cik pasarmalam tlh di attack bbrape kali dgn 'pndgn mnje' seorg mamat x b'tamadun nh.haha.sian dy.tny pny tny akhir'y tlh mnemukan kami dgn seorg mamat nh y kbetulan sme tujuan dgn kmi.beliau pon nk g giant snawang.ble beliau tron, kami pon tronlah.dan jeng3.tbalah kami d giant senawang.haha.ak bgge dgn dri ak.syukur.thx cik pasarmalam.tnpa bntuan anda aku mgkin xkn b'jya m'jejakkan  kaki d dunia giant snawang nh.nun d kjauhan, ayah aku y kacak b'gaya tlh mnuggu ak.tgokla spe anak'y.haha

No comments:

Post a Comment