Thursday, November 3, 2011

4 november.

skarang pukul 6.46 petang 3 nov 2011.lagi bbrapa jam je nk mencapai detik b'tarikh 4 nov. waktu ni mmg jantung aku da mcm bom yang da nak meletup lagi bbrapa saat wlaupun pada luarannya orang tgok aku mcm xde pape siap boleh gelak2 smbil kentut menonton cerita nanananana nada2 cinta... mereka x tahu.
effort aku this sem mmg macam hampeh gila2.sebab tulah bahang2 result tu mcm x brapa nk rasa sgt.sbb selalunya kalau time2 nk dpt result camni msti  aku da macam balu askar wataniah,x lalu nk makan bagai.menanges meratap x sudah2.tapi sem ni macam x perlu kot semua tu kan.y penting aku kene kuatkan smgt utk terima apa je keputusan yang bakal aku terima n jadikan ia sebagai pengajaran n batu loncatan.

p/s: mcm nak poyo je kan ayat last tu.haha.

No comments:

Post a Comment