Tuesday, June 14, 2011

back to school

assalam.lamenye aku x menyinggah kat cni.maken lame rse mken mls plak nk m'conteng2 kat blog aku nih.on9 pon da jrg.officially, klas mg da 3weeks started n yet still ade certain klas tuh aku masih di alam buana n tersengguk time klas tu da bole jadi habit da evryday.haha.kalau ada pil tahan ngantuk,.mmg da lame aku makan.nescafe pon cam da x mmpu nk tolong aku.arrggghhh.tension.clasm8 stil same.tpi lectrer pula y berbagai rupa dan cara.sgt menghiburkan.hahahahaha.asimen pon da muncul.tpi rse cam malas gle nk wat.bialah.lusa baru anta.hehe.kehidupan kat rumah baru aku jalani sprti biasa.kambing, lembu dan tahi2 mereka jugak da smaken sebati ngan aku.apa bole buat....aku sndri y cari pasal.hahaha.sori mak ngan ayah, adek mg suka bantah ckp mak ngan ayah.huhu.semaken homesick lah pulak saye nih.waaa.nak balekkk.padahal aku baru je balek last week.hihi.1,2,3 aribulan 7 nh aku n rakan2 sperjuangan d klab rekreasi akan bertolak ke kelantan.wild water rafting!!!!yahoooo.macam hepi.tapi the truth is aku t'sangatlah cuak skg nh.ya Allah, berkatilah perjalanan kami, semoga kami selamat pergi dan balek.amiiiinnnn.

No comments:

Post a Comment