Friday, March 18, 2011

sirih pulang ke gagang

Hati gembira bkn kepalang;
Fon tersayang x lagi hilang.

Haha.da jmpe da.cmne jmpe??mls nk cite.haha.
y penting khazanah aku lam fon uh msih t’simpan rapi.
penting kot sume.
gmbar2 edited n raw bagai.
number mamat hot lagi.haha.
ok.setel mslh aku.tp ad 1 lgi masalah.
i hv 2 choose b/w fon lme aku nih 
o the other 1 y ayah aku bru belikan.
(sbb igtkan mg aku da xde jodoh ngan fon y ilg tu)
hurmm.parents aku soh tuka je fon nh 
coz tkot tkena badi ilg fon.haha.
padahal mmg anak dya nh y banyai.
banyai? taw x ape tu? Haha.
nk taw tnyalah ngan org banjar.
ha? banjar pon x taw? 
Haha.xpela.lantak r.
nyanyi sbntar.aku keliru mnjadi buntu~~ 
(nyanyi ala2 bangfess).
Papepon aku kene meneruskan khidupan aku 
y kian sibuk dek krn final exam 
y bkl menunjukkan batang hidungnye sdikit masa lagi.
bahang pon da trasa n ketiak pon ad sikit melekit.
ok.abaikan.
smntara ad mse lg bbrapa jam seblom test pysichem esok ,
biarlah aku b’jimba sbentar dgn kmudhn wireless sm1 nh.haha.
ohh.tbe2 sya teringat akn boboy.boboy boyot!!!
ble boleh jumpe lagi??i’m counting dat day. 
N congrats to my sis n abg lias 4 their upcoming engagement.
x saba nk balek n tgok!!!
tbe2 rse sebak plak.huhu.
eh.ckp org nh, aku bile lagi??? Haha.
jgn risau, semua djemput hadir.

p/s:bile maid maiden thursday nk kuar nh? x saba.x saba.

No comments:

Post a Comment